1:46 AM

SELAMAT DATANG KE BLOG PJ FOOD INDUSTRIES SDN BHD

Posted by akhi alfadh


PJ FOOD INDUSTRIES SDN BHD adalah syarikat milik 100% bumiputera. Merupakan syarikat Sendirian Berhad, yang dimilki oleh Pn Norehan Bt Mohd Nor. Mula ditubuhkan di Pekan, Pahang Darul Makmur kawasan Peramau Jaya dan pada tahun 2000, pusat operasi kilang telah berpindah ke bandar Indera Mahkota, Kuantan dan kini merupakan salah satu syarikat pengeluar produk berasaskan rempah ratus dan tepung goreng ayam di Malaysia.


Pernah mendapat beberapa anugerah daripada agensi kerajaan dan swasta. Kini, PJ Foods Industries Sdn Bhd telah berjaya mengeluarkan lebih daripada 30 jenis produk rempah dan di antara yang popular adalah Rempah Opor, iaitu makanan tradisi yang berasal dari Pahang, dan juga Rempah Gulai Nasi Dagang yang popular di Pantai Timur. Kami sedia menerima tempahan rempah secara pukal untuk majlis anda, juga untuk hotel, kantin, kafeteria dan juga menu harian anda..hubungi kami untuk maklumat lanjut.

8 comments:

Nor said...

Berminat jadi stokis/agen bagi Ampang, Selangor.

Boleh hubungi saya 013 3029375.

Nor said...

Berminat jadi stokis/agen bagi Ampang, Selangor.

Boleh hubungi saya 013 3029375.

Unknown said...

Assalamualaikum...saya pljr daripada politeknik muadzam shah...
Nk tanya..blhkah saya bekerjasama dengan syarikat ini dalam menjalani final project?

Unknown said...

Saya dari pasar segar ipmart agro di inderapura ktn .berminat utk memasar kan produk org melayu.boleh pm saya utk maklum balas .sbb saya call xpernah angkat...please call me ..0199869960

Shafiqah said...
This comment has been removed by the author.
Shafiqah said...

APPLICATION FOR INTERNSHIP PLACEMENT 2020

Dear Sir/Madam,
I'm a final year student and currently looking for internship program that suitable for my course or any related in food field.

Below are my details:

Name : Shafiqah Solehah binti madon
Age : 22 years old
Gender : Female
Nationality : Malaysian
Programme : Bachelor of Food Science (Food Technolgy)

Institution : Universiti Malaysia Terengganu
Duration of Internship period : 9 Feb 2020 - 19 June 2020
Contact no : 01140757963
Emai: syafiqahmadon97@hotmail.com

Kindly leave me your comment below and drop me an email if there is any internship opportunity available in your company .

Thank you for your time

Unknown said...

Salam sejahtera tuan/puan,saya pelajar dari Ump ingin mendapat bekerjasama dengan pihak tuan/puan untuk menjalankan satu projek tahun akhir..saya berharap dapat bekerjasama dengan pihak tuan/puan.

Email: Pressapha96@gmail.com
Contact no:0194767481

syiexda said...

Assalmuikum saya nurul syahidah binti husain ingin membuat permohonan praktikal bahagian safety and health pada mach ini boleh ke sekiranya pihak tuan bersetuju boleh memberi maklum balas kepada saya
@email : nurulsyahidahhusain@gmail.com
01112193784

Post a Comment